Już we wtorek, 11 czerwca odbędzie się III edycja konferencji X SUMMIT. To spotkanie fachowców, zajmujących się na co dzień tzw. doświadczeniami klientów i pracowników, czyli Customer i Employee Experience.

Na scenie tegorocznej edycji pojawi się kilkunastu gości - z firm polskim i globalnych, międzynarodowych. Nie zabraknie gości za granicy, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat Customer i Employee Experience. 

W agendzie pojawią się dwa nowe bloki, czyli WORKSHOP ON STAGE i FUTURE. Pierwszy z nich to warsztaty ze sceny, które poprowadzą Anna Karasińska i Lena Budzisz z EWL Group, Joanna Tonkowicz z adsystem oraz Aleksandra Naborczyk-Staniewska z Solenis. W drugim bloku prelegentki przekażą sporo wizji przyszłości CX, m.in. Futures Thinking i Speculative Design (Katarzyna Anosowicz z Warner Bros. Discovery), w tym przybliżą indeks BrandZ (Ewa Davenport z Kantar Londyn, która może pochwalić się tytułem Inspiring Women in CX Awards Series WINNER 2023) oraz czym jest phygital (Izabela Franke z Future Mind).

Istotnym elementem również w tym roku, będzie networking. Konferencyjne foyer będzie całkowicie zapełnione. Znajdzie się w nim również ogromna ściana FEEDBACK WALL, którą będą uzupełniać wszyscy uczestnicy. Cały zaś networking będzie w tym roku miał też nowoczesny wymiar - uczestnicy będą posiadać na rękach tematyczne opaski. Każda opaska przypisana jest do konkretnych tematów, na które uczestnicy będą chcieli w przerwach dyskutować. Ma to ułatwić komunikację miedzy uczestnikami. 

Pełna agenda III edycji konferencji X SUMMIT dostępna jest na stronie www.xsummit.pl. Patronem medialnym X SUMMIT jest serwis WARSAW DAILY.